Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2019 16:15 - АКО ТОВА НЕ Е УНИЩОЖАВАНЕ НА ЕДИН НАРОД
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 918 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 20.11.2019 16:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Правителството отпусна 51 млн. лева за изплащане на коледни добавки за бедните пенсионери. По 40 лева ще получат възрастните, които получават пенсия до 363 лева включително, колкото е линията на бедност за следващата година. Социалният министър Бисер Петков отбеляза, че, “по този начин ще бъдат подпомогнати около 1, 276 млн. пенсионери", съобщи БНР.

Ето колко е месечната издръжка за човек от четиричленно домакинство

Премиерът Борисов коментира: "Това го правим, мисля, за осми път. Това означава, че близо половин милиард са дадени повече за пенсионерите по време на нашето управление. Плюс 6,7 % увеличение на пенсиите, плюс това, което взехме като решение в новия бюджет - минималната пенсия да стане 250 лева, мисля, че програмата в пълния й обем се изпълнява между ГЕРБ и "Обединени патриоти".

ПРОСТАТА СМЕТКА Е  1 ЧОВЕК  НА БЛИЗО 5 ЧОВЕКА Е ПОД ЛИНИЯТА НА БЕДНОСТ   И ТО САМО АКО БРОИМ  ПЕНСИОНЕРИТЕ !

СИГУРНО  И ВТРЕТИЯТ СВЯТ СА ПО ДОБРЕ . МОЖЕ БИ НИЕ СМЕ ОСНОВАТЕЛИ НА НОВА ГРУПА , ОНЕЗИ ДЕТО СЕ ПОГРЕБВАТ САМИ  !

Не съм писала безкрайно много време . Това  излезе днес в  БГ вести и си позволявам да го пренеса в моят блог .
Скъпи мои сънародници , БЪЛГАРИ , приятели , какво пише тук черно на бяло  1,276 милиона пенсионери  разбирате ли?
Толкова са пенсионерите с малки песии  - немощни , болни  и по правило самотни хора . В това число съм аз  с 36 години стаж в  България - 17  години от които  са като инженер  на ръководни длъжности  , 13 самоосигуряване , защото трябваше да се грижа за дъщеря ми с ДЦП и още 6 пращах пари от чужбина да се усигурявам и да плащам на жена да се грижи за нея  и да изплащам дълговете на фирмата , която основах , за да мога да се грижа за  нея и другото  малко дете . В тези 1,276 милиона е и  дъщеря ми , която получава  пенсия  плюс парите за придружител  далече под линията на бедност .
И от догодина минималната пенсия растееееее до 250 лв - отново далеч под линията на бедността . И всичко ни е наред - заключава премиера - програмата изпълнена .
Ех Българио , сънувам те , в сърцето си ми , но защо няма  хляб за мен и дъщеря ми ?


 



Тагове:   бедност,   пенсии,


Гласувай:
6



1. rosiela - Не е само той,
22.03.2020 17:54
червеничките не дава повече, Дими. Хич.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435217
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031